Friday 14 September 2012

Transfer Factor : Pengamal Perubatan Profesional

transfer factor

"Tidak syak lagi Transfer Factor merupakan penemuan terpenting dalam bidang kesihatan sejak penemuan penisilin dalam tahun 1928 dan vaksin polio dalam tahun 1952. Ia merupakan langkah seterusnya dalam evolusi sains permakanan. Kesan nutrien ini ke atas sistem imun badan tiada tolok bandingnya."
- Rob Robertson Jr., MD Bekas Pengarah, Bahagian Kecemasan, Hospital Western Baptist, USA. Dr Robertson merupakan bekas “Emergency Room Physician” yang berkongsi masa depannya dengan 4Life kerana ketakjubannya terhadap Transfer Factor. Beliau menerima Ijazah Perubatan dari University Of Louisville School Of Medicine pada 1974. Dia berkhidmat sebagai Pengarah Perkhidmatan Kecemasan di Western Baptist Hospital di Paducan, KY."Transfer Factor merupakan satu pencapaian menakjubkan dalam bidang penjagaan kesihatan sejak beberapa dekad yang lepas. Kita sedang mengkaji kesemua potensi Transfer Factor. Rawatan semulajadi atau rawatan alternatif seperti Transfer Factor merupakan gelombang masa hadapan."
- Dr. Victor Tutelian, MD, MPH Ketua Setiausaha Saintifik, Akademi Sains Perubatan, Rusia. Dr Victor telah menerbitkan lebih dari 400 penerbitan saintifik dan lebih 40 buah undang2 federal. Beliau juga telah diundi untuk menerima anugerah tertinggi bagi saintis Russia yang dipangggil Russian Academy Of Medical Sciences ( RAMS ). Beliau juga memegang jawatan Pengarah di RAMS institute of Nutrition dan juga Head kepada Institue of enzymology laboratory and the department of Toxicology of Moscow
“Saya seorang doktor Kanser. saya mendorong para pesakit yang sedang melakukan kemoterapi dan terapi radiasi untuk mengambil Transfer Faktor. Transfer factor membantu untuk mengatur sistem kekebalan tubuh dan sangat baik bagi kesihatan secara keseluruhan. Saya mempunyai pesakit dengan keadaan yang kronik yang mengambil Transfer Factor secara teratur sudah mengalami perubahan yg sangat bagus. Transfer Factor adalah produk berasaskan sains yang sangat baik dengan data2 yang menakjubkan dari pelbagai penyelidikan.
Dr. Townsend mempunyai lebih 32 tahun pengalaman di dalam bidang perubatan. Beliau merupakan pengasas teknik pembedahan bagi uterine cervix yg disebabkan jangkitan yang teruk. Sebagai Tambahan beliau telah menerbitakn lebih dari 90 buah jurnal saintifik dan juga lebih dari 15 buah kajian.“Saya telah menyelesaikan kajian retrospektif dengan membandingkan kanak-kanak dalam kajian kami dengan kanak-kanak yang tidak menggunakan Transfer Factor dalam tempah masa yang sama. Seramai 87 kanak-kanak, berusia antara 8 bulan – 9 tahun, menggunakan Transfer Factor dan kami mendapati 74% daripada mereka kurang mendapat sakit dan 84% darinya dilaporkan kurang menggunakan antibiotik. Dr. Markowitz is a pediatrician in Kennebunk, ME with a patient base of 4,500 children and has served as the Senior Pediatrician in a Private Pediatric Practice for 19 years. He received his Bachelor of Science degree from the University of Rochester in New York. He received his medical degree, general Pediatric training, and Pediatric Hematology/Oncology Fellowship from the University of Connecticut School of Medicine in Farmington, Connecticut.Transfer Factor adalah penemuan yang paling menarik dalam ilmu pengetahuan di bidang kesihatan pada abad ke 21 dan sebagai salah satu kunci untuk kesihatan dan kesejahteraan.”Dr. Hennen, Vice President of Research and Development at for our company, is a biochemist with thirteen years of experience as a researcher in drug design and development. He also worked for eight years as a consultant and research director in the nutritional supplement industry.
Banyak sekali yang dapat kita lakukan dan harus dilakukan. Jujur saya merasakan Transfer Factor sangat diperlukan oleh semua orang di mana-mana sekarang ini. Ini kerana ramai orang yang tidak mengetahui tentang Transfer Factor sehingga mereka tidak menggunakan produk Transfer Factor yang fungsinya untuk meningkatkan sistem kekebalan tubuh.
Pengalaman saya selama 43 tahun di bidang kedoktoran, saya tidak pernah menemukan produk nutrisi seperti Transfer Factor, yang membantu untuk menjaga dan mengekalkan keadaan kesihatan tubuh badan. Saya sendiri memiliki komitmen untuk berkongsi dengan semua orang tentang Transfer Factor samada secara langsung atau tidak.
Dr Foo is a medical (MBBS) doctor who has practiced for more than 40 years in Malaysia, Singapore and in Australia. He is also the President of the Australian Chinese Medical Association of Victoria, and is on the Course Advisory Committee in Chinese Medicine in RMIT University, Senior Lecturer & Course Director of Acupunture Foundation of Australia, Past President of Australian Medical Acupunture College.
transfer factor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...