Thursday 13 September 2012

Transfer Factor : Masalah kehamilan

transfer factor


i. Saya sedang mengandung & selalu merasa tidak sihat & mabuk. Saya juga sudah keguguran 5 kali sebelum ini. Sejak memakan Transfer Factor, saya rasa sihat, merasakan tenaga seperti sediakala & tidak mengalami mabuk lagi. Saya kini telah melahirkan dengan selamat. Terima kasih kepada Transfer factor & Winners4Life! Pn Hani, Tampines, Singapura

ii. Saya selalu merasa mabuk waktu hamil trimester yang pertama. Kehamilan kali ini, saya mengambil Transfer Factor dan keadaan kehamilan saya sangat berbeza dari yang dulu-dulu. Saya segar dan bertenaga. Malangnya pada bulan ke-8 kehamilan saya, anak-anak saya yang besar dihidapi chicken pox dan ianya terjangkit kepada saya. Saya sangat panik pada waktu itu sebab saya tahu bahwa ibu mengandung yang menghidapi chicken pox menghadapi bahaya yang sangat tinggi. Chicken pox saya tumbuh sampai ke dalam mulut, di tekak dan di gusi saya. Saya terus mengambil tindakan segera mengambil dose Transfer Factor Advanced yang tinggi. Saya mengambil 15 biji Transfer Factor Advanced sehari (5 kali pagi, tengahari dan malam) dan juga 5-10 biji Transfer Factor Chewable, dihisap perlahan-lahan dan dibiarkan di dalam mulut saya untuk beberapa waktu. Saya juga mengunakan ubat gigi Transfer Factor setiap hari. Mujurlah, cacar yang tumbuh di dalam mulut saya susut selepas 2 hari. Chicken pox saya juga terkawal. Dan alhamdulilllah, bayi yang saya lahirkan sihat dan sangat ceria, dengan timbangan 9.5 paun! Saya menggelar anak saya, “My Transfer Factor Baby!” Sara Din, Singapura

transfer factor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...